18 Şubat 2013 Pazartesi

Mimlendim:))

Sevgili Her şeyden konuşmalı beni mimlemiş. Takipçisi 200'ün altında olan bloggerlar için Liebster Awards adlı bir proje gerçekleşiyor. Sorulan 11 soruyu cevaplayıp kendinizle ilgili 11 gerçeği yazıyorsunuz. Ve 11 blog yazarını mimliyorsunuz. Daha sonra ise bu blog yazarlarının cevaplamasını istediğiniz 11 soruyu yazıyorsunuz. Hadi başlayalım.


1-) Blog yazmaya neden başladınız?
    Hayatımda olacak değişiklikler için yazılı bi anı olsun istedim, kayıt altına almak istedim bazı şeyleri. Pek etkin olduğum söylenemez ama..:))

2-) Adınızı seviyor musunuz? Sevmiyorsanız ne olsun isterdiniz?
     Aslında kendi adımdan memnunum ama  Yağmur ve Beste isimlerini de seviyorum.

3-) Asla yapmam dediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?
     "Asla yapmam" dememem gerektiğini öğrendim çoktan.

4-) Dünyada en çok görmek istediğiniz yer neresi?
      Tayland ve Güney Afrika'yı gezmek isterim.


5-) Sizi en çok ne mutlu eder? 
     Şu an gerçekten annemim babamın sağlıklı ve mutlu olmaları yeterli.

6-) Bir fırsatınız olsa en çok kiminle tanışmak isterdiniz?
      İmkansız ama Albert Einstein ile tanışıp sohbet etmek isterdim.

7-) Hayattaki amaçlarınıza yavaş yavaş ulaşabildiğinizi düşünüyor musunuz?
     Şimdilik sadece mesleğimi elime aldım. Yolun başındayım aslında. Çok hayalim var gerçekleştirmek istediğim.

8-) Hangi burçsunuz? Burçlara inanıyor musunuz?
     Terazi burcuyum. Burçlarla hiç ilgilenmedim, bilmiyorum bu yüzden.

9-) Takıntılı olduğunuz şeyler var mı? Varsa neler?
     Takıntı değil ama yarım bıraktığım işler beni huzursuz eder.

10-) Bir arkadaşınız size ne yaparsa bir daha onunla konuşmazsınız?
     Bana hakaret edip beni küçük düşürürse arkadaşlığımı bitiririm.

11-) Sıcak havalar mı sizi daha mutlu eder yoksa yağmurlu havalar mı?
     Tabi ki sıcak havalar. Yağmuru seven vardır ama yağmurlu havada mutlu olan bilmiyorum hiç :)

Kendimle ilgili gerçekler;
1- Karşıma çıkan seçenekleri kolayca 2'ye  indiririm ama sonrasında kararsızlık yaşarım.
2- Gezmeyi yeni yerler görmeyi çoook severim, hele yanımda sevdiklerim varsa :))
3- Haksızlığa tahammül edemem, bir şey söylememek için kendimi zorlasam da kesin tartışırım.
4- Kafamı dağıtmak istediğimde arabayla 2 tur atarım, araba kullanmak beni mutlu eder.
5- Fazla ketumum sırlarımı kolay kolay anlatmam.
6- Yeni tanıştığım insanlarla birebir iletişim kurmayı sohbet etmeyi severim, kalabalık ortamlarda birileriyle tanışmayı sevmem.
7- Özgürlüğümün sınırsız olmasını isterim, sınırlarımı kendim çizdiğimde -dar olsa bile- mutlu olurum.
8- Polisiye romanlar okumayı severim. Karmaşık olaylar ve gizem hoşuma gider.
9- Her şeyi önceden planlayıp hazırlamayı severim, bu plana uymak bana kolay gelir.
10- Pratikliği severim.
11- Tam bir yaz insanıyım, kışla birlikte hastalıklar peşimi bırakmaz.

Şimdi gelelim mimlediğim bloglara;
     es wedding
     esrik's
     dantellin büyülü dünyası
     yeni evli
     turkuaz 25
     butik rabia
     limon kabuğu
     funda moda
     kumrimmm
     cafe kadın
     cool&fool

Ve bunlar da benim sorularım;
1- En büyük hedefiniz/ hayaliniz nedir?
2- İşinizden memnun musunuz?Hangi meslekten olmak isterdiniz?
3- Türkiye'de veya dünyada gezip gördüğünüz en güzel yer neresi?
4- Sizin hayatınızın olmazsa olmazları nelerdir?
5- Sizi en çok etkileyen kitap ya da film nedir?
6- Haftasonlarınızı nasıl değerlendirmeyi seversiniz?
7- Favori markalarınız- çikolata,giyim, teknoloji vs- nelerdir?
8- Evinizdeki eşyalardan "Keşke almasaydım" dedikleriniz nelerdir?
9- Kullanıp çok memnun kaldığınız,"İyi ki almışım" dediğiniz eşyalar nelerdir?
10- Uğraştığınız bir spor dalı var mı?
11- Yaşadığınız en mutlu olay neydi?

Sorulara vereceğiniz cevapları merakla bekliyorum. Kolay gelsin:))

12 yorum:

  1. çok teşekkür ederim sana. ama ben bu mime katılmıştım zaten. ama yine de çok teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  2. bende terazi burcuyum ve özelliklerimiz çok benziyor, sadece ben sonbahar ve kışı seviyorum yaza göre :) banada beklerim :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi sevindim. blogunu da çok samimi buldum:))

      Sil
  3. benim burda mimim varmıs :) sorularımı hemen cevaplıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. cvplarınızı keyifle okudumm:) yaz insanıyım demişsiniz,bendegün sayıyorum resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azcık güneş yüzünü gösterdi 2 gündür. benim de yüzüm güldü:))

      Sil
  5. sizi mimledim bloguma beklerim...http://zeynepsinembayerdurmaz.blogspot.com/
    görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  6. ÇOK BEĞENDİM SİZİN BLOGUNUZU EVLENMEK ÜZERE BİRİ OLARAK BENLİK BİR BLOG TAKİPTEYİM

    YanıtlaSil

İzleyiciler